Zoho este CRM-ul potrivit pentru tine?

Prin designul său frumos și prețul accesibil la prețuri accesibile, Zoho este considerat una dintre cele mai bune opțiuni CRM pe care întreprinderile mici le pot utiliza. Este o soluție sărăcăcioasă SaaS, care poate părea ușoară la exterior, dar este de fapt la pachet cu o lungă listă de opțiuni de personalizare și caracteristici de vârf ale liniei ideale pentru proprietarii de afaceri serioși, cu un buget restrâns.

Caracteristici

Acest CRM este bogat în caracteristici, în ciuda prețului său accesibil. Iată o prezentare rapidă a ceea ce acest instrument are de oferit utilizatorilor săi.

Caracteristici excelente chiar și la nivelul de bază

Ceea ce diferențiază Zoho de restul CRM-urilor pe piață chiar acum este faptul că oferă funcții uimitoare chiar și la nivelul său de bază, la doar 12 dolari pe lună.

Zoho CRM

Abonații standard pot profita de profilurile și rolurile definite, tablouri de bord și rapoarte, o bibliotecă de documente, instrumente de prognoză a vânzărilor, reguli de notare, capacitate de e-mail masivă și conectori de centre de apel, împreună cu capacitatea de 100.000 de înregistrări.

Lista lungă de opțiuni de personalizare

Toți utilizatorii pot alege dintre diferite opțiuni de personalizare. Cu toate acestea, dacă mergeți la nivelul Enterprise la 35 USD pe lună, veți putea modifica machete de pagini, efectuați vizualizare personalizată avansată, adăugați câmpuri condiționale și butoane personalizate și puteți crea module personalizate.

Zoho CRM

În ceea ce privește utilizatorii cu un nivel final la 100 de dolari pe lună, aceștia pot accesa cutia de nisip destinată testării dev, împreună cu un nivel mai mare de asistență pentru clienți. Deși aceste opțiuni de personalizare nu sunt exclusiv exclusiv pentru Zoho CRM, acestea sunt rareori incluse în opțiunile în majoritatea CRM-urilor cu un preț similar.

În extensii și integrări ale cererii în Zoho Marketplace

Zoho

Zoho este singurul CRM care face integrarea mai simplă și mai ușoară a tuturor produselor preferate. Utilizatorii pot alege dintre sute de produse utilizate pe scară largă în piața Zoho, inclusiv Twilio, GoToMeeting, Eventbrite, DocuSign și alte soluții specifice industriei, cum ar fi Zadarma pentru sistemele de telefonie, precum și CData Excel, care permite utilizatorilor să schimbe detaliile în Excel pentru acestea pentru a reflecta în Zoho CRM.

Folosiți și executați Zoho ca o adiere

Zoho CRM este o soluție extraordinară, surprinzător de ușor și simplu de implementat, ceea ce o face o opțiune excelentă pentru echipele mici care caută un produs care să funcționeze direct din cutie. După cum este de așteptat, dacă aveți nevoie de mai multe integrări și alegeți mai multe personalizări, procesul de implementare va dura și mai mult. Cu toate acestea, vă puteți aștepta că va fi ușor să obțineți toate elementele de bază și să funcționeze în cel mai scurt timp, fără a fi nevoie de o echipă tehnologică internă. Documentația online a Zoho ghidează, de asemenea, utilizatorii noi în fiecare etapă a procesului de configurare. În timp ce aproape toate soluțiile SaaS în acest moment susțin că fac același lucru, Zoho oferă, de fapt, atât cât sunt ușor de urmărit și de înțeles.

Acest furnizor SaaS CRM a simplificat de asemenea adăugarea de integrări și extensii la sistemul principal, utilizând Zoho Marketplace. Aici, utilizatorii pot căuta diferite categorii precum Vânzări, Finanțe, Telefonie, Colaborare și Productivitate pentru a identifica cele mai bune extensii disponibile sau pentru a căuta în funcție de anumite industrii sau nume de produse.

Puteți utiliza cele mai multe extensii gratuit, fără a fi nevoie de integrare. Cu toate acestea, există câteva integrări terțe care solicită administratorilor să utilizeze API-ul Zoho CRM. Dacă aveți nevoie într-adevăr, puteți obține asistență pentru personalizare din partea echipei disponibile, contra cost. Doar asigurați-vă că cereți din timp pentru a vă planifica implementarea, după cum este necesar.

După finalizarea procesului de configurare, Zoho CRM oferă utilizatorilor un produs ușor de utilizat, în care este nevoie de foarte puțin antrenament. Interfața de utilizator este cea mai bună interpretare modernă a unui instrument de afaceri bazat pe cloud care combină machete familiare de meniu derulant și meniuri ușor de interpretat cu notificări vizuale și un design curat.

În partea superioară a modelului, puteți vedea câteva opțiuni familiare, cum ar fi Acasă, Oportunități, Feed-uri, Contacte, Conturi și multe altele. După ce utilizatorul alege un element, opțiunile filtrate vor fi afișate automat în colțul din stânga ecranului care face ușor de sortat, astfel încât să puteți vizualiza doar ceea ce aveți nevoie la momentul respectiv.

În partea din dreapta sus a ecranului, utilizatorii pot verifica notificările, utiliza funcția de căutare, accesa e-mailul fără a fi nevoie să navigați departe de restul sarcinilor și multe altele. De asemenea, Zoho CRM oferă utilizatorilor și alte lucruri, cum ar fi crearea de șabloane de e-mail personalizate și utilizarea șabloanelor existente, crearea de tablouri de bord care arată analize în timp real și obținerea accesului la biblioteca de documente.

Acest produs CRM este, de asemenea, intuitiv de utilizat. Datorită interfeței sale vizuale, puteți gestiona și crea grupuri cu permisiuni variate, chiar dacă administratorii aleși nu aveți experiență anterioară în administrarea produselor software. De la configurare și documentare la utilizarea de zi cu zi, nu se poate nega faptul că Zoho CRM este făcut și conceput pentru întreprinderile mici.

Prețuri

Există două opțiuni de plată și patru niveluri de abonament disponibile în Zoho CRM. Pentru toate nivelurile, cu excepția celor mai mari, utilizatorii pot alege să plătească lunar în loc de un cost pentru un utilizator un pic mai mare. Plata unei rate mari în fiecare lună ar putea fi o alegere mai bună pentru întreprinderile mici care ezită să se angajeze într-un plan anual. În general, însă, cel mai bine este să luați o decizie înțeleptă din primire și să alegeți plata anuală care vă va permite să economisiți mai mulți bani. Dacă doriți mai întâi să testați apele și să vedeți dacă va funcționa pentru dvs. sau nu, există o opțiune Ediție gratuită, o alegere fără obligații și fără costuri pentru maximum trei utilizatori.

Zoho este cea mai recomandată soluție CRM pentru întreprinderile mici și start-up-urile care caută un instrument de încredere care să nu le ofere bugetul. Încărcat cu caracteristici utile, acesta este un instrument bun de încercat, care să-și îndeplinească promisiunile și să fie în conformitate cu așteptările tale.

Postări similare: